بلیط رفت و برگشت

خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، بلیط هواپیما چارتر و بلیط سیستمی در کلیه مسیرها از ایرلاین های معتبر با گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما

بلیط رفت و برگشت

خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، بلیط هواپیما چارتر و بلیط سیستمی در کلیه مسیرها از ایرلاین های معتبر با گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما

خرید اینترنتی لباس استوک

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۵ ب.ظ

خرید اینترنتی لباس استوک
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زیر مردانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع شال و کلاه استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
پوشاک استوک با لباس تاناکورا فرق داشته و به صورت خلاصه می توانیم عرض نماییم پوشاک استوک همان لباس تاناکورای کاملا نو است که هنوز استفاده نشده و در خود فروشگاه های اروپایی مانده است و فروش نرفته است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت یا کانال های تلگرامی ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
خریدار بهتر می تواند تصمیم بگیرد و به راحتی جنس مورد نظر را از نظر دسته ( مثلا لباس مجلسی یا لباس زیر یا شال و ... ) انتخاب می نماید. در پوشاک کیلویی استوک انتخاب دسته ی پوشاک محدود بوده، مثلا فقط می گویند میکس زنانه یا میکس زنانه ی تابستانی ، میکس بچگانه و ...
در فروش تکه ای به راحتی می توان تصاویر اجناس را برای مشتری ارسال نمود ولی در فروش کیلویی فقط چند تصویر جهت نمونه ارسال می شود و خریدار باید به این تعداد تصاویر و صداقت فروشنده اعتماد نماید.
دسته ای از پوشاک استوک :
با تنوع در جنس، رنگ ، ضخامت و نوع کمربند و همچنین بهترین کیفیت در جنس کمربند استوک در محتمع کیا می توانید به سلیقه خود پاسخ مثبت داده و کمربند مد نظر خود را انتخاب و با ست نمودن کمربند با سایر پوشاک استوک انتخابی خود ستپوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه خود را کامل نمایید .
سخن آخر مدیر فروش :
لطفا با کارشناسان ما در واحد مدیریت بازرگانی و فروش مجتمع هماهنگی نموده تا با راهنمایی کاملتر و به روز شما را از نحوه دقیقتر فروش آگاه نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
postej postej

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی