بلیط رفت و برگشت

خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، بلیط هواپیما چارتر و بلیط سیستمی در کلیه مسیرها از ایرلاین های معتبر با گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما

بلیط رفت و برگشت

خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، بلیط هواپیما چارتر و بلیط سیستمی در کلیه مسیرها از ایرلاین های معتبر با گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما

نحوه برگزاری کنکور ۹۸ و کنکور۹۹

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۰ ب.ظ

نحوه برگزاری کنکور ۹۸ و کنکور۹۹

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی، برای کنکور سال ۹۸ دو نوع و سری سئوال برای داوطلبان نظام قدیم پیش دانشگاهی و نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی می شود.

 

سایت دانشجوفا؛ رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی، برای کنکور سال ۹۸ دو نوع و سری سئوال برای داوطلبان نظام قدیم پیش دانشگاهی و نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی می شود.

دکتر ابراهیم خدایی افزود: نظام آموزشی تحصیلی دانش آموزان تغییر کرده است و ما از سال ۹۸ با داوطلبانی که در نظام آموزشی جدید تحصیل کرده اند مواجه می شویم.

وی افزود: به همین منظور در کنکور ۹۸ دو نوع سئوال و دو سری سئوال طراحی می شود. یک سری سئوال از کتاب ها و دروس نظام قدیم پیش دانشگاهی خواهد بود و یک سری سئوال هم از کتاب ها و دروس نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی خواهد شد که هر دو گروه داوطلبان در آزمون به سئوالات پاسخ دهند.

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: منابع امتحانی، درصد دروس و تمامی مواردی که به سئوالات کنکور ۹۸ مربوط باشد در زمان مناسب به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و داوطلبان در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد داوطلبان هر سال کنکور را پشت کنکوری ها تشکیل می دهند برای سال ۹۸ دو سری سئوال طراحی می شود.خدایی خاطرنشان کرد: البته این موضوع برای سال ۹۹ ادامه نمی یابد و در سال ۹۹ همان سئوالات نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی خواهد شد.

دانلود جزوات کنکور

دانش آموز


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
postej postej

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی